Friday, August 11, 2017


https://youtu.be/qFj83I0OJuw

hayatta uğrunda çabalamaya değer insanlar varsa onlar da zaten sizi yormayanlardır ve sorumluluk sahibi olmak sevgiyle doğru orantılıdır. dünyanın bütün yükü gelsin, yeter ki sevdiklerinden gelsin. sevdiklerinden gelen ve sevgiliden gelen zahmet zaten zahmet de değildir. sevdiklerinin yüzündeki küçücük bir ışıltının etkisini tarif etmek kelimelerle çok zor. güzel şey yaşamak. güzel şey paylaşmak. güzel şey kıymet bilmek. güzel şey güzel bakmak. 

hayat çok kısa bugün yine gördüm. ne kadar kısa olduğunu hissettim. damarlarımda damla damla geçerken kıpkırmızı bir ağrı tuttu. ağrı dediysem gelip geçti. gördüm, görmemezlikten geldim. duydum duymamazlıktan geldim. ve ben o yollardan hep geldim. geldim. göz görmez gönül görür. 

bazı gözlerde hayat, dört mevsim birden şahlanır. özlem, kendisini hisettire hisettire yaşattırır. dilini bilmediğin bir ülkenin sokaklarında birlikte kaybolmak gibidir bazen. bayır aşağı koşmak nedir bilir misiniz. bazı gözlerde hayat böyledir. 

gökyüzü bu sıra çok kapalı nispet eder gibi.
biz koparmadan sevenlerdeniz ey bulut. 
çiçek dalında güzel.
gökyüzü maviliğinde güzel.
sevmek razı olmakla güzel.
bir selam et.
yağacaksan yağ.
maviyi saklama.
yağacaksan yağ.

No comments: